تمام شد!
شاید باز بخواهی به کسی دیگر هدیه بدهی.!
سال دیگریست امسال.....
شاید باز بخواهی به کسی دیگر هدیه بدهی.!
سال دیگریست امسال.....
میلی ندارم به آن
اما...
بی انصافیست آن طور که مرا ترک کردند
ترکش کنم.......!
مرسی که میاین سر میزنید
شرمنده یه مدت نمیتونم وبلاگمو به روز کنم معذرت
درسا خیلی فشار میاره نمیرسم
ببخشید
يادتون باشـــه ازاین به بعد هر کـــي بهـتون گـفت “عاشقتم”
ازش بپرســـين تا ساعت چند ؟؟!
•.♥این قدر مرا از رفتنت نترسان …
ماندن کنار من لیاقت می خواست نه بهانه …
می خواهی بروی برو … بلند می گویم به درک که رفتی …•.♥
برآوردنشان،به بهای شکستن دلت تمام میشود.....
گریه های مادرش
و دست های پینه بسته پدرش
و حتی گرسنگیش از بی پولیست...
چگونه در مدرسه بنویسد...
علم بهتر از ثروت است؟....
وقتی میمیری برایت نماز میخوانند،،،،،
چه زندگی کوتاهی فاصله یک اذان تا یک نماز.......