باید قمار باز باشی................
بایـــــد قمـــ ــاربـــــاز باشـــــی ؛ تـــــا بفهمـــــی , فـــــرق اســـــت
....بیـــــن باختــ ـــن ... و بـــــد باختـــــن .......................! ...
....بیـــــن باختــ ـــن ... و بـــــد باختـــــن .......................! ...
+ نوشته شده در شنبه چهاردهم اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت 18:35 توسط mahsa & bayan & negar
|