میگذرد....
این روزها تلخ می گذرد.
دستم میلرزد از توصیفش!
همین بس که نفس کشیدنم در این مرگِ تدریجی،
مثل خودکُشی است،
با تیغِ کُند.
دستم میلرزد از توصیفش!
همین بس که نفس کشیدنم در این مرگِ تدریجی،
مثل خودکُشی است،
با تیغِ کُند.
+ نوشته شده در شنبه سی و یکم فروردین ۱۳۹۲ ساعت 10:17 توسط mahsa & bayan & negar
|