گاهی..........
گاهی نــه گــریــه آرومـت می کـنـه
نه خنده ، نه فریاد ، و نه حتی سکوت
گاهی یه حرفایی ، یه دردایی ، یه غصه هایی
داری که حتی دوس نداری باخودت در میون بذاری
و مرورکنی چه برسه به اینکه برای کسی اونو تعریف کنی
گاهی به جای اینکه آهنگ گوش بدی فقط
به خاطره هایی که با اون داشتی فکر می کنی . . .
از یه جایی به بعد دوس نداری هیچ چیزی درست بشه
فقط دوس داری همه چیز تموم بشه
کم آورده ام خدا دردهایم قد جنبه ام نیست
بــــــــاور کــــــن . . . !
خدایا اهل معامله هستی ؟ من جهنمت را
ندیده با زندگیم عوض می کنم ! تو که زندگی مرا دیده ای
نـــتـــرس ضــــرر نــمــی کـــنـــی . .
نه خنده ، نه فریاد ، و نه حتی سکوت
گاهی یه حرفایی ، یه دردایی ، یه غصه هایی
داری که حتی دوس نداری باخودت در میون بذاری
و مرورکنی چه برسه به اینکه برای کسی اونو تعریف کنی
گاهی به جای اینکه آهنگ گوش بدی فقط
به خاطره هایی که با اون داشتی فکر می کنی . . .
از یه جایی به بعد دوس نداری هیچ چیزی درست بشه
فقط دوس داری همه چیز تموم بشه
کم آورده ام خدا دردهایم قد جنبه ام نیست
بــــــــاور کــــــن . . . !
خدایا اهل معامله هستی ؟ من جهنمت را
ندیده با زندگیم عوض می کنم ! تو که زندگی مرا دیده ای
نـــتـــرس ضــــرر نــمــی کـــنـــی . .
ReeZaa
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و چهارم آذر ۱۳۹۲ ساعت 10:53 توسط mahsa & bayan & negar
|