گاهی..........

گاهی نــه گــریــه آرومـت می کـنـه





نه خنده ، نه فریاد ، و نه حتی سکوت





گاهی یه حرفایی ، یه دردایی ، یه غصه هایی





داری که حتی دوس نداری باخودت در میون بذاری





و مرورکنی چه برسه به اینکه برای کسی اونو تعریف کنی





گاهی به جای اینکه آهنگ گوش بدی فقط





به خاطره هایی که با اون داشتی فکر می کنی . . .





از یه جایی به بعد دوس نداری هیچ چیزی درست بشه





فقط دوس داری همه چیز تموم بشه





کم آورده ام خدا دردهایم قد جنبه ام نیست





بــــــــاور کــــــن . . . !





خدایا اهل معامله هستی ؟ من جهنمت را





ندیده با زندگیم عوض می کنم ! تو که زندگی مرا دیده ای





نـــتـــرس ضــــرر نــمــی کـــنـــی . .

ReeZaa

تو قـــانون رفـــاقت به اینا میگـــن --->

بعضـــیا هستن که باهاتن ولـــی همیشه با کســـای



دیگـــه هم "گـــرم"میگیرن ...



که اگـــه با تو به "بن بســـت" خـــوردن



خـــیالشون راحـــت باشه



کـــوچـــه بعـــدی یکـــی منتظـــرشـــون هـــست ...!



تو قـــانون رفـــاقت به اینا میگـــن --->



لاشــــــــــــی ...!!!
 
ReeeZaaa

بعضی ها

بعضیا هستـלּ آهنگاے شاد دیگـﮧ بـﮧ دلشوלּ نمیشینـﮧ .. !



بعضیا هستـלּ دلشوלּ میخواد هیچ كس سكوتشوלּ رو نشكنـﮧ .. !



بعضیا هستـלּ زندگیشونو با دنیاے مجازے پر میكنـלּ .. !



بعضیا هستـלּ جاے شب و روزشوלּ عوض شده ..!



بعضیا هستـלּ دلشوלּ میخواد یكے رو داشتـﮧ باشـלּ دوست داشتنش واقعے باشـﮧ ..!



بعضیا هستـלּ دیگـﮧ از آدما میترسـלּ ..!



بعضیا هستـלּ تیپ مِـشـكے رو بـﮧ هر تیپے ترجیح میدלּ ..!



بعضیا هستـלּ همـﮧ جا تنهاלּ و خنده هاے دیگراלּ رو گوش میدלּ ..!



بعضیا هستـלּ هے از خدا گِـلـﮧ میكنـלּ..!



بعضیا هستـלּ عاشق نوشتـﮧ هاے پردردלּ چوלּ دردشونو قشنگ توصیف میكنـﮧ ..!



بعضیا هستـלּ خنده هاشوלּ تلخـﮧ و گریـﮧ هاشوלּ دیگـﮧ آرومشوלּ نمیكنـﮧ ..!



بعضیا هستـלּ دوس دارלּ شاد شـלּ ولے همـﮧ ش فاز غم دنیاشونو میگیره.. !



بعضیا هستـלּ دلشوלּ شكستـﮧ ولے صداشو درنیاوردלּ ..!



بعضیا هستـלּ از زندگے خستـﮧ לּ ولے بخاطر بعضیا دارלּ زندگے میكنـלּ ..

 

ReeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeZaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

R:Z