گاهی نــه گــریــه آرومـت می کـنـه





نه خنده ، نه فریاد ، و نه حتی سکوت





گاهی یه حرفایی ، یه دردایی ، یه غصه هایی





داری که حتی دوس نداری باخودت در میون بذاری





و مرورکنی چه برسه به اینکه برای کسی اونو تعریف کنی





گاهی به جای اینکه آهنگ گوش بدی فقط





به خاطره هایی که با اون داشتی فکر می کنی . . .





از یه جایی به بعد دوس نداری هیچ چیزی درست بشه





فقط دوس داری همه چیز تموم بشه





کم آورده ام خدا دردهایم قد جنبه ام نیست





بــــــــاور کــــــن . . . !





خدایا اهل معامله هستی ؟ من جهنمت را





ندیده با زندگیم عوض می کنم ! تو که زندگی مرا دیده ای





نـــتـــرس ضــــرر نــمــی کـــنـــی . .

ReeZaa