.

.

.

چه عاشقانه مانده ام

در بیهودگی انتظارپیوستن به تو چه بی صبرانه مانده ام

چه خوانادوریت را برسر در خانه نوشته اند

و من در نخواندن ان چه پا فشارانه مانده ام

چه بسیار است دورویی ها...

فراموش کردن ها...

وگسستن ها...

ومن در میان این هم همه چه صادقانه مانده ام

رفیقان همه با نارفیقی خود رفیقندمن

 هنوز با انان چه دوسنانه مانده ام

خواستگاه من کجاست

که من در انجا تنودن خواهم

و

من در پیمودن راه چه عاجزانه مانده ام

.

.

.

.

.

.

 

تنهادرمیان تن ها چه عاشقانه مانده ام.

.

.

.

.

.

.

عقاب همیشه تنهاست...این لاشخورها هستندکه همیشه باهمند...

 

 

 

 

.

.

.

.

.

.

تنهایی را بلند ترین شاخه درخت خوب می داند

انگار هرچه بزرگتر می شویم تنها تر می شویم

براستی خدا از بزرگی تنهاست

یااز تنهایی بزرگ...

.

.

.

.

.

.

.

کاش برگردیم به روزهایی که فکر می کردیم

تنهایی

فقط وقتیه که کسی خونه نیست

 

 

 

 

 

 

N.ATASH26/7/1392نوشته شده توسط: