به درک........
•.♥این قدر مرا از رفتنت نترسان …
ماندن کنار من لیاقت می خواست نه بهانه …
می خواهی بروی برو … بلند می گویم به درک که رفتی …•.♥
+ نوشته شده در سه شنبه دهم اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت 11:49 توسط mahsa & bayan & negar
|