يادتون باشـــه
يادتون باشـــه ازاین به بعد هر کـــي بهـتون گـفت “عاشقتم”
ازش بپرســـين تا ساعت چند ؟؟!
+ نوشته شده در سه شنبه دهم اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت 12:26 توسط mahsa & bayan & negar
|
يادتون باشـــه ازاین به بعد هر کـــي بهـتون گـفت “عاشقتم”
ازش بپرســـين تا ساعت چند ؟؟!