دلم را میزند.........
چند روزیست سیگارم دلم را میزند.....
میلی ندارم به آن
اما...
بی انصافیست آن طور که مرا ترک کردند
ترکش کنم.......!
+ نوشته شده در شنبه چهاردهم اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت 18:55 توسط mahsa & bayan & negar
|