دل شکستن بلد نیست
اینروزا جای خالی تو را با عروسکی پر میکنم !!!
همانند توست ، مرا دوست ندارد ، احساس ندارد ،
اما هرچه هست دل شکستن بلد نیست ....
همانند توست ، مرا دوست ندارد ، احساس ندارد ،
اما هرچه هست دل شکستن بلد نیست ....
+ نوشته شده در سه شنبه بیستم فروردین ۱۳۹۲ ساعت 16:23 توسط mahsa & bayan & negar
|