مدت هاست...
مدتهاست مجازی می خندیم …
مجازی شادیم…
مجازی عاشق می شیم…
مجازی دیگران رو دلداری میدیم…
اما…
اما واقعی تنهاییم...
واقعی درد می کشیم!!!
مجازی شادیم…
مجازی عاشق می شیم…
مجازی دیگران رو دلداری میدیم…
اما…
اما واقعی تنهاییم...
واقعی درد می کشیم!!!
+ نوشته شده در دوشنبه نوزدهم فروردین ۱۳۹۲ ساعت 8:54 توسط mahsa & bayan & negar
|