خواستی باش...نخواستی نباش!!!!!
نه به ديروزهايي كه بودي فكر ميكنم ... و نه به فرداهايي كه شايد بيايي ...
ميخواهم امروز را زندگي كنم ...
خواستي باش ... نخواستي نباش!!!
ميخواهم امروز را زندگي كنم ...
خواستي باش ... نخواستي نباش!!!
+ نوشته شده در یکشنبه هجدهم فروردین ۱۳۹۲ ساعت 19:55 توسط mahsa & bayan & negar
|