بگذار بمانم
گمم نکن.....
در گوشه ای از حافظه ات آرام مینشینم فقط بگذار
بماااااااااانم....
در گوشه ای از حافظه ات آرام مینشینم فقط بگذار
بماااااااااانم....
+ نوشته شده در یکشنبه هجدهم فروردین ۱۳۹۲ ساعت 19:54 توسط mahsa & bayan & negar
|