لعنتی...
بی انصاف...
من برای داشتنت دلی رو به دریا زدم که از آب واهمه داشت.
من برای داشتنت دلی رو به دریا زدم که از آب واهمه داشت.
+ نوشته شده در یکشنبه هجدهم فروردین ۱۳۹۲ ساعت 19:46 توسط mahsa & bayan & negar
|