بخدا سخته
سخت است
فراموش کردن کسی
که با او
همه چیز و همه کس را
فراموش می کردم !
فراموش کردن کسی
که با او
همه چیز و همه کس را
فراموش می کردم !
+ نوشته شده در یکشنبه هجدهم فروردین ۱۳۹۲ ساعت 19:41 توسط mahsa & bayan & negar
|