حوایم کوووووووووو ؟؟؟؟؟؟؟؟
در اغوش خدا گریستم تا نوازشم کندخداوند پرسید فرزندم پس حوایت کو؟
اشکهایم را پاک کردم وگفتم در اغوش دیگریست........
اشکهایم را پاک کردم وگفتم در اغوش دیگریست........
+ نوشته شده در شنبه هفدهم فروردین ۱۳۹۲ ساعت 17:4 توسط mahsa & bayan & negar
|