واقعا چه آسان.........
آهسته گفت: خدانگهدارت .
در را بست و رفت . . . .
آدمها چه راحت مسئولیت خودشان را به گردن خدا می اندازند. . . .
+ نوشته شده در پنجشنبه پانزدهم فروردین ۱۳۹۲ ساعت 18:55 توسط mahsa & bayan & negar
|