تنها که باشی...
تنها که باشی...
همه جا ساکت است...
و زننده تر از صدای قلبت در آن لحظات...
جیغ سیگارت از سوختن توتون های خشک فراموش شده است..
همه جا ساکت است...
و زننده تر از صدای قلبت در آن لحظات...
جیغ سیگارت از سوختن توتون های خشک فراموش شده است..
+ نوشته شده در چهارشنبه چهاردهم فروردین ۱۳۹۲ ساعت 11:58 توسط mahsa & bayan & negar
|